FAQ

Otázky a odpovědi

 

Odpovědi na otázky, na které se nás nejčastěji ptáte.

Stravenky a benefitní poukázky

Kde mohu utratit své stravenky a poukázky?

Aktuální seznam našich smluvních partnerů a provozoven naleznete ZDE.

Kde si mohu jako zaměstnavatel spočítat, kolik při zavedení vašich poukázek ušetřím?

Naše on-line kalkulačky vám spočítají úsporu ihned. Klikněte ZDE.

Jak postupovat v případě částečného poškození poukázek, jako je např. roztržení, poškození vodou, zašpinění atd.?

Poukázky zašlete spolu se žádostí o výměnu na adresu:

 

Le Chèque Déjeuner, s. r. o., Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha 4.

 

V žádosti je nutné uvést zpětnou adresu a telefonický kontakt.
Poukázky budou vyměněny a zaslány formou dobírky. Cena zásilky se řídí platným ceníkem České pošty. Při hodnotě poukázek do 5000 Kč činí cena nákladů spojených s odesláním poštovní zásilky 67 Kč.

Lze nespotřebované stravenky po uplynutí doby platnosti vrátit nebo vyměnit za nové? Pokud ano, tak za jakých podmínek?

Nespotřebované poukázky je třeba doručit do sídla naší společnosti nejpozději do 20 kalendářních dnů po ukončení jejich platnosti. Platnost každé poukázky je uvedena na její přední straně. Na základě vrácených poukázek bude vystaven dobropis, který ve lhůtě stanovené smlouvou zpětně proplatíme na účet klienta. Cena za tuto službu se řídí platným ceníkem služeb. Ceník ke stažení naleznete ZDE.

 

Zákazník (zaměstnanec) nemá možnost vrácení nespotřebovaných poukázek a musí záležitost řešit prostřednictvím svého zaměstnavatele.

Jak odevzdat/odeslat poukázky k proplacení poštou?

Poukázky zašlete i s vyplněnou výčetkou formou cenného psaní na adresu naší společnosti:

 

Le Chèque Déjeuner, Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha 4.

Kdy začíná distribuce stravenek Chèque Déjeuner s novým letopočtem 2017?

Poukázky s letopočtem 2017 se začínají vydávat v průběhu října 2016. Stravenky Chèque Déjeuner s letopočtem 2017 jsou tedy platné od října 2016 do konce roku 2017.

Jak máme ideálně zvolit hodnotu jídelního kuponu pro své zaměstnance, aby byla pro naši společnost co nejvýhodnější?

Volba výše nominální hodnoty jídelního kuponu je zcela na vás. Z pohledu daňového zvýhodnění je pro rok 2016 ideální výše hodnoty 105 Kč. Pokud se tedy rozhodnete pro své zaměstnance objednat jídelní kupony a zajímají vás ušetřené náklady, zkuste využít naši on-line kalkulačku, která vám průměrnou úsporu vyčíslí.

Jsem klient Gallery βeta a mám otázky

Jak se přihlásím do cafeterie Gallery βeta?

V internetovém prohlížeči zadejte adresu: www.gallerybeta.cz, v části „Přihlášení pro klienty“ zadejte svůj login a heslo.

Jak zjistím, kolik bodů mám ještě k dispozici a kolik jsem již utratil a kde?

Přehled bodového zůstatku je uveden vedle vašeho jména a přehled transakcí najdete ve své cafeterii v záložce Transakce.

Jakým způsobem mohu služby a benefity čerpat?

  1. Přímá platba u obchodního partnera – obsluze u pokladny sdělíte, že za vybrané benefity či služby využijete benefitního systému cafeteria Gallery βeta. Obsluze předložíte vaši autorizační kartu nebo nadiktujete její číslo. Následně se vás obsluha zeptá na dvě systémem cafeteria náhodně vybrané pozice z PIN a zadá částku k autorizaci. Pokud máte na svém účtu v cafeterii dostatek bodů dojde ihned k odečtu bodů z vašeho účtu a benefit je tím uhrazen. V případě, že na účtu nemáte dostatek bodů, sdělí vám obsluha, jakou maximální výši můžete pro nákup použít a zbytek uhradíte jiným způsobem.
  2. Benefity a služby si můžete také zakoupit v e-shopech našich vybraných smluvních partnerů.
  3. Benefit nebo službu si můžete objednat přímo v cafeterii Gallery βeta formou předobjednávky, tedy vyplněním objednávkového formuláře přímo v popisu benefitu v záložce „Jak benefit pořídit“. Systém vygeneruje číslo objednávky a s ním pak nárokujete čerpání benefitu u vybraného partnera.

Nejsem příznivcem počítačů, nemám internet, mohu i přesto nakupovat služby a benefity?

Ano. CGB je uzpůsobena tak, že počítač ani internet nutně využívat nemusíte.

Máte další možnosti, jak benefity čerpat:

  1. Autorizace/úhrada přímo v obchodě prostřednictvím autorizační karty, štítku.
  2. Nákup prostřednictvím chytrého telefonu, aplikace CGB je k stažení zdarma.

Co když ztratím autorizační kartu?

Ztracenou kartu zablokujete po přihlášení do vašeho účtu v CGB a zde si také objednáte kartu novou. Pokud nejste příznivcem počítačů, personální oddělení vám s objednáním pomůže.

Mám zablokovanou kartu?

V případě, že jste při platbě u partnera sdělili 3x chybný PIN, došlo k zablokování karty. Kontaktujte klientskou linku: 241 043 111, po ověření totožnosti vám bude karta odblokována, PIN zaslán na zaregistrovaný e-mail.

Zapomenuté heslo

Dočasné heslo si můžete vygenerovat kliknutím na: Vygenerovat dočasné heslo.
Zadáte číslo karty a zaregistrovaný e-mail. Pokud máte v systému zadáno bezpečnostní heslo, systém vám dočasné heslo odešle na jakýkoliv e-mail.

 

Pokud nemáte zadán v systému e-mail, kontaktujte klientskou linku: 241 043 111. Ze systému vám bude vygenerováno jednorázové heslo, platné 24 hodin. Toto heslo bude odesláno na vaše HR oddělení a je ho nutné po přihlášení změnit.

Lze body směnit za hotovost?

Body za hotovost směnit nelze, je potřeba je uplatnit v síti partnerů.

Jsem partner Gallery βeta a mám otázky

Jak se přihlásím do cafeterie Gallery βeta?

V internetovém prohlížeči zadejte adresu: www.gallerybeta.cz, v části „Přihlášení pro partnery“ zadejte svůj login a heslo.

Jak probíhá vyúčtování?

Na začátku následujícího měsíce sečteme uskutečněné transakce za uplynulý měsíc, ponížíme o provizi sjednanou ve smlouvě. Vystavíme fakturu a na e-mail vám zašleme informaci, že je možné si fakturu s přehledem transakcí ze systému stáhnout. V době splatnosti poté odesíláme peníze na bankovní účet.

Kde naleznu své vyúčtování?

Vaše vyúčtování naleznete po přihlášení do systému pod administrátorskými přístupy v záložce „Dokumenty“, v adresáři „Faktury“.

Kde naleznu manuály k systému Gallery βeta?

Veškeré manuály naleznete pod panelem „Dokumenty“.

Zapomenutý login a heslo

Kontaktujte klientskou linku: 241 043 111, přístupy vám budou odeslány na e-mail.

Nenašli jste odpověď na vaší otázku?

Od pondělí do pátku (8.00–18.00 hodin) je vám k dispozici naše klientské centrum.

 

Kontakty:

telefon: 241 043 111

e-mail: klientske@seky.cz