Jsem klient

Poukázky ZDARMA za nového klienta

Doporučte nám nového klienta a my vás odměníme dárkovými poukázkami Cadhoc.

Kdo je nový klient?

  • Doporučte nám firmu, která dosud nevyužívá pro zajištění stravování svých zaměstnanců žádné stravenky.
  • My tuto firmu zkontaktujeme, vše vysvětlíme a domluvíme.
  • Pokud se tato společnost následně stane odběratelem stravenek Chèque Déjeuner, získáte jako dárek poukázky Cadhoc!

Návod, jak získat ZDARMA poukázky Cadhoc

  • Stačí řádně vyplnit a odeslat níže uvedený odpovědní formulář.
  • Nárok na odměnu máte po třetím měsíčním uhrazeném odběru stravenek vámi doporučené společnosti.
  • Po splnění těchto podmínek kontaktujeme odesilatele odpovědního formuláře na uvedeném telefonu nebo e-mailové adrese.
  • Odesilatel odpovědního formuláře následně obdrží poukázky v hodnotě dle níže uvedeného výpočtu odměny.

Jaká je vaše odměna?

Výpočet je jednoduchý: počet zaměstnanců x nominální hodnota stravenky

 

Příklad:

 

Doporučila jsem firmu s 200 zaměstnanci. Objednali si stravenky v hodnotě 90 Kč.

Moje odměna je tedy 200 x 90 Kč = 18 000 Kč v poukázkách Cadhoc.

Obdržím ji po třech uhrazených objednávkách stravenek.

Podmínky akce

  • Vyhodnocuje se průměrná tříměsíční objednávka stravenek na reálný počet zaměstnanců klienta (ne objednávky „do zásoby“).
  • V případě, že více osob doporučí stejnou společnost, bude odměněn ten, kdo odeslal vyplněný formulář jako první (rozhodující je datum příchozího e-mailu).
  • Pokud zasíláte více doporučení, je potřeba uvést požadované informace ke každé z doporučených firem.
  • Doporučení se nevztahuje na podniky, které v posledních šesti měsících stravenky Chèque Déjeuner odebraly.
  • Z akce jsou vyloučeni zaměstnanci společnosti Up Česká republika a rodinní příslušníci těchto zaměstnanců.
  • Doporučit firmu může pouze osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky.

Kontaktní formulář odkaz ZDE

Vážení klienti,

 

připravili jsme pro vás  nové grafické provedení stránek pro objednání poukázek. Ostatní parametry (přihlašovací údaje, struktura atd.) zůstávají beze změn.

Věříme, že tato změna bude pro vás přínosem.

Pro vaše dotazy je k dispozici klientské oddělení (tel. 241 043 111, klientske@seky.cz)