O nás

Up Česká republika

 

Za vším, co děláme, jsou lidé.
Na jedné straně naši odborníci, na straně druhé naši klienti a jejich zaměstnanci, pro jejichž spokojenost vytváříme atraktivní benefitní programy. Jen spokojení zaměstnanci mají motivaci pracovat s maximálním nasazením, a právě takové se svým klientům snažíme zajistit již dvacet let…

 

Up Česká republika zde zahájila své působení v roce 1995 a od té doby pomáhá budovat trh nefinančních zaměstnaneckých benefitů. Jako jeden z lídrů trhu určujeme trendy  a díky špičkovému know-how dokážeme kvalifikovaně odhadovat vývoj zaměstnanosti, analyzovat aktuální situaci klientů a v souladu s jejich požadavky navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, které současně optimalizují mzdové náklady. Specializujeme se na lidské zdroje a personální poradenství, ale nabízíme rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem.

 

Up Česká republika je součástí mezinárodní skupiny UP, která dnes působí v 17 zemích celého světa a její úspěch vychází i z modelu řízení, kdy každý zaměstnanec vnímá spoluzodpovědnost za rozvoj celé společnosti. Jedině tak mohou být naplňována náročná očekávání našich klientů. Důraz na výkon, kreativitu při řešení úkolů a otevřenost novým postupům a technologiím jsou součástí firemní politiky, stejně jako vysoká míra společenské odpovědnosti. Naším cílem je tak kromě ekonomického růstu také snaha přispívat k pokroku v sociální oblasti a podílet se na zlepšování každodenního života.

Vítejte ve světě benefitů pro život

Svět skupiny Up se neustále mění a rozrůstá. Naše společnost podniká s hodnotami, které jsou možná mimo hlavní zprávy, ale jež se dotýkají milionů lidí. A to dennodenně. Naše stravenky  Chèque Déjeuner jsou používány k úhradě obědů každý den, s našimi poukázkami se setkávají obchodníci po celé republice. Ti, kteří je dostávají jako bonusy ke svým mzdám, je proměňují nejen za zboží, ale i za zážitky, kulturu, sport, volný čas či péči o zdraví a dovolenou. Tam všude naše bonusové poukázky pomáhají a jsou vždy po ruce. Jsou to statisíce uživatelů, tisíce provozoven, firmy i instituce po celé České republice. Ti všichni se denně dívají na naše oranžové logo Up.

 

Jiří Kráčmar

generální ředitel

Up Česká republika

 

 

Mezinárodní skupina Up Group

51 let zkušeností

Působnost v 17 zemích

27 milionů uživatelů
5,7 miliardy € objemu emise
1,7 milionu provozoven v obchodní síti Up Group
300 000 firem ze soukromého i státního sektoru

2 675 zaměstnanců

 

Aktuálně společnost působí v těchto zemích: Belgie, Brazílie, Bulharsko, Česká republika, Francie, Itálie, Maďarsko, Maroko, Mexiko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Španělsko a Turecko.

 

Pro více informací o skupině Up  klikněte zde.

Společnost Up Česká republika byla zapsána do seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který je spravován ministerstvem pro místní rozvoj.

 

Seznam kvalifikovaných dodavatelů vede ministerstvo pro místní rozvoj podle § 125 a následujících ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. MMR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 (základní kvalifikační kritéria) a § 54 (profesní kvalifikační kritéria) zákona o veřejných zakázkách a splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady.

Významná mezinárodní společnost Up Česká republika, specialista v oblasti  motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

Obchodní zástupce – Zlínský kraj

Máte obchodní nadání?
Jste proaktivní a otevřený novým možnostem?
Chcete prodávat produkty a služby, které ocení klienti i jejich zaměstnanci?

Hledáme právě Vás.

Přidejte se k Up Česká republika, specialistovi na nefinanční zaměstnanecké benefity (např. stravenky) s působností v 17 zemích světa a více než 20 lety zkušeností v ČR.

 

Náplň práce

  • Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí prioritně v daném regionu
  • Nabídka všech produktů a služeb společnosti UP Česká republika
  • Samostatné vedení obchodních jednání, uzavírání smluv
  • Udržování vztahů s významnými klienty
  • Odpovědnost za plnění nastavených cílů a plánů
  • Práce s databází, aktualizace, reporting

 

Požadujeme

  • Velmi dobré prodejní, komunikační a prezentační dovednosti
  • Samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu
  • Znalost daného regionu výhodou
  • Bydliště Brno a blízké okolí
  • SŠ vzdělání
  • Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
  • Dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Znalost cizího jazyka výhodou (pref. AJ/NJ)

 

Nabízíme

  • Zajímavé zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Prémie dle pracovního výkonu
  • Služební vůz i k soukromým účelům
  • Notebook, mobilní telefon
  • Zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění a/nebo životní pojištění, 5 týdnů dovolené, a jiné)
  • Nástup ihned nebo dohodou

 

Své životopisy zasílejte na kariera@seky.cz.

Specialista/ka klientského oddělení

Jste komunikativní a proaktivní jedinec, kterého těší kontakt s druhými?

Baví Vás hledat řešení na požadavky zákazníků?

Myslíte si, že zvládnete i obtížnější situace při práci s klientem?

Je Vám vlastní pečlivost a dotahování úkolů?

 

Hledáme právě Vás.

 

Jste na počátku profesní kariéry?

Nevadí.

Důležitá je chuť do práce, týmový duch a ochota učit se.

 

Přidejte se k Up Česká republika /Le Cheque Dejeuner s.r.o. , specialistovi na nefinanční zaměstnanecké benefity (např. stravenky) s působností v 17 zemích světa a více než 20 lety zkušeností v ČR.

 

Náplň práce

  • Telefonická a písemná komunikace s klienty
  • Vyřizování požadavků klientů, řešení reklamací
  • Udržování pravidelného kontaktu s klienty
  • Práce s klientskou databází

 

Požadujeme

  • Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
  • Obchodního ducha, aktivní přístup k řešení úkolů
  • Schopnost týmové spolupráce, pozitivní vztah k lidem
  • Zkušenosti klientského servisu výhodou
  • Dobrá znalost MS Office (Excel)

 

Nabízíme

    • Odborná školení
    • Stabilitu a perspektivu pro Váš další růst
    • Přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí
    • Nástup ihned nebo po dohodě
    • Místo výkonu práce: Praha 4
    • Práci na plný úvazek
    • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • 5 týdnů dovolené
    • Kupon MHD
    • Příspěvek na životní pojištění, penzijní připojištění
    • Cafeterii (příspěvek na dovolenou, sport, kulturu, zdraví..)

     

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@seky.cz

     

Prodejce zaměstnaneckých benefitů po telefonu - Brno

Cítíte se být obchodníkem?

Již jste si obchod ve své kariéře vyzkoušeli nebo tuto příležitost netrpělivě očekáváte?
Umíte nejenom dobře mluvit, ale umíte i naslouchat?

Pak jste správným kandidátem pro tuto pozici. Dokážeme Vám, že jsme zajímavým zaměstnavatelem. Ne všude je telesales prestižní pozicí.
My si svých zaměstnanců skutečně vážíme a chceme, aby práce pro ně byla i koníčkem.

 

Jsme významná mezinárodní společnost Up Česká republika, specialista v oblasti motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů. Hledáme vhodného zaměstnance na pozici Prodejce zaměstnaneckých benefitů po telefonu.

 

Náplň práce

  • Po telefonu prodávat produkty, které přináší motivaci a úsporu
  • Uzavírat jednoduché smlouvy, zajišťovat administrativu
  • Komunikovat se zákazníky ze segmentu malých a středních firem
  • Pracovat na PC – aktualizovat a editovat údaje v interní databázi
  • Mít zodpovědnost za prodejní výsledky ve svěřené oblasti

 

Požadujeme

  • Výborné komunikační dovednosti (prezentační i argumentační)
  • Nadšený a aktivní přístup k práci i k obchodu, sebemotivaci
  • Orientaci na výsledek
  • Samostatnost, cílevědomost a spolehlivost
  • Silnou osobnost, která zvládne tlak a nebojí se odmítnutí
  • Dobrou znalost MS Office (zejména Excel)

 

Nabízíme

    • Budete pro nás důležitá/ý Vy i Vaše pozice
    • Práci v úspěšné firmě i oddělení
    • Příjemný a různorodý kolektiv
    • Školení, která zvýší Vaši profesionalitu a šanci na úspěch
    • Motivující finanční i bonusové ohodnocení (bonusový systém měsíční i roční)
    • Nadstandardní nastavení benefitů (např. stravenky 100 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem, klouzavou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, …)
    • Možnost práce na zkrácený úvazekJen spokojení zaměstnanci mají motivaci pracovat s maximálním nasazením. To zajišťujeme již dvacet let, jak v naší společnosti, tak vůči našim klientům.

     

     

    V případě Vašeho zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@seky.cz

     

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Please leave this field empty.