O nás

Up Česká republika

 

Za vším, co děláme, jsou lidé.
Na jedné straně naši odborníci, na straně druhé naši klienti a jejich zaměstnanci, pro jejichž spokojenost vytváříme atraktivní benefitní programy. Jen spokojení zaměstnanci mají motivaci pracovat s maximálním nasazením, a právě takové se svým klientům snažíme zajistit již dvacet let…

 

Up Česká republika zde zahájila své působení v roce 1995 a od té doby pomáhá budovat trh nefinančních zaměstnaneckých benefitů. Jako jeden z lídrů trhu určujeme trendy  a díky špičkovému know-how dokážeme kvalifikovaně odhadovat vývoj zaměstnanosti, analyzovat aktuální situaci klientů a v souladu s jejich požadavky navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, které současně optimalizují mzdové náklady. Specializujeme se na lidské zdroje a personální poradenství, ale nabízíme rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem.

 

Up Česká republika je součástí mezinárodní skupiny UP, která dnes působí v 17 zemích celého světa a její úspěch vychází i z modelu řízení, kdy každý zaměstnanec vnímá spoluzodpovědnost za rozvoj celé společnosti. Jedině tak mohou být naplňována náročná očekávání našich klientů. Důraz na výkon, kreativitu při řešení úkolů a otevřenost novým postupům a technologiím jsou součástí firemní politiky, stejně jako vysoká míra společenské odpovědnosti. Naším cílem je tak kromě ekonomického růstu také snaha přispívat k pokroku v sociální oblasti a podílet se na zlepšování každodenního života.

Vítejte ve světě benefitů pro život

Svět skupiny Up se neustále mění a rozrůstá. Naše společnost podniká s hodnotami, které jsou možná mimo hlavní zprávy, ale jež se dotýkají milionů lidí. A to dennodenně. Naše stravenky  Chèque Déjeuner jsou používány k úhradě obědů každý den, s našimi poukázkami se setkávají obchodníci po celé republice. Ti, kteří je dostávají jako bonusy ke svým mzdám, je proměňují nejen za zboží, ale i za zážitky, kulturu, sport, volný čas či péči o zdraví a dovolenou. Tam všude naše bonusové poukázky pomáhají a jsou vždy po ruce. Jsou to statisíce uživatelů, tisíce provozoven, firmy i instituce po celé České republice. Ti všichni se denně dívají na naše oranžové logo Up.

 

Jiří Kráčmar

generální ředitel

Up Česká republika

 

 

Mezinárodní skupina Up Group

51 let zkušeností

Působnost v 17 zemích

27 milionů uživatelů
5,7 miliardy € objemu emise
1,7 milionu provozoven v obchodní síti Up Group
300 000 firem ze soukromého i státního sektoru

2 675 zaměstnanců

 

Aktuálně společnost působí v těchto zemích: Belgie, Brazílie, Bulharsko, Česká republika, Francie, Itálie, Maďarsko, Maroko, Mexiko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Španělsko a Turecko.

 

Pro více informací o skupině Up  klikněte zde.

Společnost Up Česká republika byla zapsána do seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který je spravován ministerstvem pro místní rozvoj.

 

Seznam kvalifikovaných dodavatelů vede ministerstvo pro místní rozvoj podle § 125 a následujících ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. MMR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 (základní kvalifikační kritéria) a § 54 (profesní kvalifikační kritéria) zákona o veřejných zakázkách a splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady.

Významná mezinárodní společnost Up Česká republika, specialista v oblasti  motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

Obchodní zástupce – Jihomoravský kraj

Máte obchodní nadání?
Jste proaktivní a otevřený novým možnostem?
Chcete prodávat produkty a služby, které ocení klienti i jejich zaměstnanci?

Hledáme právě Vás.

Přidejte se k Up Česká republika, specialistovi na nefinanční zaměstnanecké benefity (např. stravenky) s působností v 17 zemích světa a více než 20 lety zkušeností v ČR.

 

Náplň práce

  • Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí prioritně v daném regionu
  • Nabídka všech produktů a služeb společnosti UP Česká republika
  • Samostatné vedení obchodních jednání, uzavírání smluv
  • Udržování vztahů s významnými klienty
  • Odpovědnost za plnění nastavených cílů a plánů
  • Práce s databází, aktualizace, reporting

 

Požadujeme

  • Velmi dobré prodejní, komunikační a prezentační dovednosti
  • Samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu
  • Znalost daného regionu výhodou
  • Bydliště Brno a blízké okolí
  • SŠ vzdělání
  • Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
  • Dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Znalost cizího jazyka výhodou (pref. AJ/NJ)

 

Nabízíme

  • Zajímavé zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Prémie dle pracovního výkonu
  • Služební vůz i k soukromým účelům
  • Notebook, mobilní telefon
  • Zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění a/nebo životní pojištění, 5 týdnů dovolené, a jiné)
  • Nástup ihned nebo dohodou

 

Své životopisy zasílejte na kariera@seky.cz.

Inzerát najdete i ZDE.

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Please leave this field empty.

Vážení klienti,

 

připravili jsme pro vás  nové grafické provedení stránek pro objednání poukázek. Ostatní parametry (přihlašovací údaje, struktura atd.) zůstávají beze změn.

Věříme, že tato změna bude pro vás přínosem.

Pro vaše dotazy je k dispozici klientské oddělení (tel. 241 043 111, klientske@seky.cz)