O nás

Up Česká republika

 

Za vším, co děláme, jsou lidé.
Na jedné straně naši odborníci, na straně druhé naši klienti a jejich zaměstnanci, pro jejichž spokojenost vytváříme atraktivní benefitní programy. Jen spokojení zaměstnanci mají motivaci pracovat s maximálním nasazením, a právě takové se svým klientům snažíme zajistit již dvacet let…

 

Up Česká republika zde zahájila své působení v roce 1995 a od té doby pomáhá budovat trh nefinančních zaměstnaneckých benefitů. Jako jeden z lídrů trhu určujeme trendy  a díky špičkovému know-how dokážeme kvalifikovaně odhadovat vývoj zaměstnanosti, analyzovat aktuální situaci klientů a v souladu s jejich požadavky navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, které současně optimalizují mzdové náklady. Specializujeme se na lidské zdroje a personální poradenství, ale nabízíme rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem.

 

Up Česká republika je součástí mezinárodní skupiny UP, která dnes působí v 17 zemích celého světa a její úspěch vychází i z modelu řízení, kdy každý zaměstnanec vnímá spoluzodpovědnost za rozvoj celé společnosti. Jedině tak mohou být naplňována náročná očekávání našich klientů. Důraz na výkon, kreativitu při řešení úkolů a otevřenost novým postupům a technologiím jsou součástí firemní politiky, stejně jako vysoká míra společenské odpovědnosti. Naším cílem je tak kromě ekonomického růstu také snaha přispívat k pokroku v sociální oblasti a podílet se na zlepšování každodenního života.

Vítejte ve světě benefitů pro život

Svět skupiny Up se neustále mění a rozrůstá. Naše společnost podniká s hodnotami, které jsou možná mimo hlavní zprávy, ale jež se dotýkají milionů lidí. A to dennodenně. Naše stravenky  Chèque Déjeuner jsou používány k úhradě obědů každý den, s našimi poukázkami se setkávají obchodníci po celé republice. Ti, kteří je dostávají jako bonusy ke svým mzdám, je proměňují nejen za zboží, ale i za zážitky, kulturu, sport, volný čas či péči o zdraví a dovolenou. Tam všude naše bonusové poukázky pomáhají a jsou vždy po ruce. Jsou to statisíce uživatelů, tisíce provozoven, firmy i instituce po celé České republice. Ti všichni se denně dívají na naše oranžové logo Up.

 

Jiří Kráčmar

generální ředitel

Up Česká republika

 

 

Mezinárodní skupina Up Group

50 let zkušeností

Působnost ve 14 zemích

26 milionů uživatelů
5,8 miliardy € objemu emise
1,2 milionu provozoven v obchodní síti Up Group
198 000 firem ze soukromého i státního sektoru

2300 zaměstnanců

 

Aktuálně společnost působí v těchto zemích: Bulharsko, Česká republika, Francie, Itálie, Maďarsko, Maroko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Španělsko, Turecko, Mexiko

 

Pro více informací o skupině Up  klikněte zde.

Kvalita je u nás na prvním místě

Díky vysoké kvalitě poskytovaných služeb jsme majiteli certifikátu ČNS EN ISO9001:2009.

Na vyžádání vám rádi zašleme notářsky ověřenou kopii dokumentu.

 

Společnost Up Česká republika byla zapsána do seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který je spravován ministerstvem pro místní rozvoj.

 

Seznam kvalifikovaných dodavatelů vede ministerstvo pro místní rozvoj podle § 125 a následujících ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. MMR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 (základní kvalifikační kritéria) a § 54 (profesní kvalifikační kritéria) zákona o veřejných zakázkách a splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady.

certifikat

Významná mezinárodní společnost Up Česká republika, specialista v oblasti  motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

Konzultant pro zaměstnanecké benefity

Náplň práce

  • Aktivní prodej produktů a služeb po telefonu
  • Příprava a uzavírání jednoduchých smluv
  • Administrativa související s prodejem
  • Aktualizace informací a dat v interní databázi
  • Odpovědnost za plnění nastavených cílů a plánů

 

Požadujeme

  • Příjemný a kultivovaný hlasový projev
  • Obchodního ducha a orientaci na zákazníka
  • Dobrou znalost MS Office
  • Zodpovědnost, samostatnost a pečlivost
  • Schopnost logického myšlení
  • Praxe v oblasti aktivního prodeje výhodou

 

 

Nabízíme

  • Zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Seriózní jednání, příjemný kolektiv
  • Zajímavou práci v moderním prostředí
  • Zaškolení a pravidelná školení během roku
  • Motivující finanční ohodnocení, bonusový systém
  • Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené
  • Kupon MHD
  • Příspěvek na životní pojištění, penzijní připojištění

 

Své životopisy zasílejte na mpapackova@seky.cz.

Strategický marketing

Mezinárodní skupina Groupe Up založena roku 1964 ve Francii, lídr v oboru zaměstnaneckých benefitů se zaměřuje na firmy, společnosti, zaměstnanecké rady, obce a také zaměstnance využívající její produkty.

 

V rámci svého rozvoje hledá filiálka Up Česká republika vhodného uchazeče na pracovní pozici Strategický marketing. Tento pracovník podléhá přímo generálnímu řediteli filiálky a ve spojení s podpůrnými složkami Groupe Up je zodpovědný za navržení a realizaci akčních programů marketingového plánu a jejich koordinaci ve spolupráci s jednotlivými filiálkami zóny.

 

Náplň práce

1) Identifikace postupů a očekávání jednotlivých cílových subjektů (spolupracovníků, uživatelů, klientů, partnerské sítě, poskytovatelů finančních prostředků, poradců)

  • Hospodářský, konkurenční a technologický monitoring s cílem poskytovat informace o novinkách a trendech na trhu s ohledem na cílový subjekt
  • Vyhledávání příležitostí pro rozvoj a diverzifikaci nabídky produktů prostřednictvím studií a průzkumu cílového trhu
  • Stanovení – spolu s ředitelem filiálky – oblastí marketingového rozvoje dle trhu a cílového subjektu

 

2) Definování a vytvoření nabídky produktů a služeb

  • Provádění šetření za účelem doporučení nové nabídky produktů nebo služeb přizpůsobených cílovému subjektu
  • Posuzování – ve spolupráci s obchodními řediteli a produktovými manažery působícími ve filiálkách – proveditelnosti a potenicálu nových nabídek (proniknutí na trh a průměrný roční obrat), stejně jako souvisejících rizik a příležitosti
  • Definování – ve spolupráci s produktovými manažery – způsobu vnímání produktů/služeb cílovým subjektem

 

3) Komunikace s dalšími odděleními napříč filiálkami (IT, komunikace, AMOA…) s cílem nalézt inovační řešení a v případě potřeby jejich realizace

Tento popis hlavní pracovní náplně nabízené pozice není vyčerpávající.

 

Požadujeme

Kvalifikační požadavky: Magisterský studijní program a prokazatelné zkušenosti a praxe na obdobné pozici 5 let. Rozsáhlá kvalifikace v oblasti analýzy a rozvoje trhů a produktů.

 

Osobnostní předpoklady: Schopnost jednat s lidmi, řídící schopnosti, samostatnost, schopnost týmové spolupráce. Znalost prostředí elektronických, digitálních a/nebo bankovních produktů výhodou.

 

Svůj životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na   mpapackova@seky.cz

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva