Proplácení poukázek

Jak a kde odevzdat poukázky k proplacení?

 

Zašlete je poštou 

Poukázky spolu s výčetkou zašlete formou cenného psaní na adresu naší společnosti:

Le Chèque Déjeuner, Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha

Odevzdejte je ve sběrných místech:

  • sídlo naší společnosti a všechny naše pobočky v ČR
  • velkoobchodní střediska Makro
  • prostřednictvím společnosti Bidfood

Jak připravit poukázky k proplacení?

  • Jednotlivé poukázky od sebe oddělte a srovnejte jedním směrem.
  • Nesešívejte ani nelepte poukázky k sobě.
  • Pro ochranu proti zneužití označte zadní stranu každé poukázky vaším firemním razítkem.
  • Poukázky nesmějí být poškozeny, zejména nesmí být nikdy znehodnocen čárový kód.

Jak probíhá proplácení?

  • Proplácení je prováděno bankovním převodem na účet uvedený ve smlouvě nebo v hotovosti při odevzdání poukázek v pobočkách Up Česká republika.
  • Poukázky vykupujeme za podmínek stanovených smlouvou:
    • K proplácení přijímáme pouze orazítkované poukázky.
    • Při proplácení předložte vyplněnou výčetku a volně ložené poukázky.

 

Upozornění
V případě požadavku na hotovostní proplacení poukázek je třeba (u částek nad 30 000 Kč v centrále v Praze a nad 10 000 Kč v ostatních pobočkách) telefonicky nahlásit tuto transakci na příslušné místo 48 hodin předem.

 

Výčetka

Formulář s identifikačními údaji o provozovně, který je nutné odevzdat spolu s kupony k proplacení. Na výčetce vyčíslete počet kuponů, jejich nominální hodnotu a celkovou částku. Formulář naleznete ZDE.

Chcete se na něco zeptat?

Od pondělí do pátku (8.00–18.00 hodin) je vám k dispozici naše klientské centrum.

 

Kontakt:

telefon: 241 043 111

Stravenky se dají vrátit v Bidfood Czech Republic s.r.o. (dříve Bidvest)

 

Jak na to?

 

  • Přijímáte od svých zákazníků stravenky Chèque Déjeuner a máte s naší společností uzavřenu smlouvu o spolupráci.
  • Registrujte se u společnosti Bidfood Czech Republic s.r.o. Nemusíte nikam jezdit, napište svou žádost společně s telefonem na e-mail: callcentrum@bidvest.cz.
  • Obchodní zástupce Bidfood přijede za vámi, předem vám zavolá a domluví si s vámi schůzku.
  • Objednejte si své zboží telefonicky či prostřednictvím e-shopu Bidfood.
  • V objednávce uveďte, že budete vracet stravenky Chèque Déjeuner.
  • Převezměte od řidiče Bidfood svoji objednávku spolu s fakturou za zboží a předejte mu stravenky Chèque Déjeuner.
  • Daňový doklad na vrácené stravenky Chèque Déjeuner obdržíte obvyklým způsobem od naší společnosti.

 

Podmínky společnosti Bidfood Czech Republic s.r.o. (dříve Bidvest)

 

  • U Bidfood lze vracet pouze stravenky Chèque Déjeuner.
  • Pro objednávku není stanovena žádná minimální hodnota.
  • V případě, že bude objednávka nižší než 2000 Kč bez DPH, podílí se odběratel (partner) na nákladech na dopravu dle ceníku Bidfood.
  • Převzetí stravenek Chèque Déjeuner realizuje řidič firmy Bidfood při dodávce zboží.
  • Stravenky Chèque Déjeuner nelze kombinovat s finanční hotovostí.
  • Stravenky Chèque Déjeuner není možné kombinovat se stravenkami jiných společností.
  • Hodnota předaných stravenek Chèque Déjeuner musí být navýšena o poplatky dle ceníku (ZDE odkaz na ceník).
bidfood

Vracejte naše poukázky ve velkoobchodech Makro

 

Podmínky vracení

 

  • Máte s naší společností uzavřenu partnerskou smlouvu.
  • Navštivte některý velkoobchod Makro.
  • K pultu služeb partnerům přineste naše poukázky spolu s výčetkou (výčetku stáhnete ZDE).
  • Vyplněnou výčetku a poukázky od vás převezmou pracovníci u pultu služeb partnerům na základě podpisu předávacího protokolu. Zároveň je třeba vyplnit formulář Makro. (Číslo smlouvy o spolupráci je kód provozovny, pod kterým jste jako partner evidován u společnosti Up Česká republika. Naleznete ho na faktuře Up ČR jako specifický symbol. Vyplňujte pouze číslo bez písmen.)
  • Stravenky nemusíte počítat. Počítačka stravenek umístěná na pultu partnerů je spočítá za vás.

 

Jak vracet poukázky v Makru

 

  • Stravenky Chèque Déjeuner lze vracet samostatně.
  • Poukázky Šek Servis je možné vracet samostatně.
Makro

Vážení klienti,

 

připravili jsme pro vás  nové grafické provedení stránek pro objednání poukázek. Ostatní parametry (přihlašovací údaje, struktura atd.) zůstávají beze změn.

Věříme, že tato změna bude pro vás přínosem.

Pro vaše dotazy je k dispozici klientské oddělení (tel. 241 043 111, klientske@seky.cz)